Digitalno poslovanje je enostavno, varno in brezplačno. Vsi dokumenti v digitalni obliki povsem enakovredno nadomeščajo papirnate dokumente, ki jih etažni lastniki prejemate s klasično pošto.
Z digitalnim poslovanjem pomembno prispevate k manjši porabi papirja in drugih naravnih virov ter zmanjšanju ogljičnega odtisa. Odločite se za prejemanje računov, vabil, zapisnikov zborov etažnih lastnikov, poročil o delu upravnika in ostale dokumentacije v digitalni obliki namesto papirnatih dokumentov.
Dostop do razdelilnikov stroškov in ostale dokumentacije neposredno na portalu moj UPRAVNIK, 24 ur na dan.
O novem razdelilniku boste obveščeni po elektronski pošti takoj, ko bo le-ta objavljen na portalu moj UPRAVNIK, kar vam bo omogočilo hitrejši vpogled.
Elektronski računi so varni in zanesljivi ter služijo kot polnopravni davčni dokument.
Elektronsko arhiviranje in upravljanje dokumentov je enostavno, saj jih lahko shranite na svojem računalniku ali v oblaku in do njih kadarkoli in kjerkoli dostopate.•Izognete se tveganja izgube dokumentov ali morebitnih zamud pri prejemanju.
Brez provizije s plačilom prek mBills, kar vam bo omogočilo nižje stroške pri plačevanju računov.
Del sredstev, ki bi jih sicer namenili za pošiljanje papirnatih dokumentov, bomo pri SPL-u donirali za pogozdovanje na Krasu. Z vašo pomočjo lahko skupaj naredimo veliko, da bo Slovenija ostala zelena in gozdnata.
Na portalu www.mojupravnik.si se brezplačno registrirajte in nastavite prejemanje e-računov ter ostalih dokumentov v digitalni obliki.
Prejemanje samo e-računov prek mobilne aplikacije mBills.
Ali izpolnite spodnje soglasje za prejemanje e-računa in ostalih dokumentov na vaš elektronski naslov.
SOGLASJE ZA PREJEMANJE E-RAČUNA IN OSTALIH DOKUMENTOV V DIGITALNI OBLIKI