Rezultati vprašalnika mojUPRAVNIK
V SPL smo v februarju 2021, med etažnimi lastniki in najemniki večstanovanjskih stavb, izvedli elektronsko anketo, s katero ugotavljamo kakovost storitev upravljanja v večstanovanjskih stavbah. V anketi je sodelovalo 161 lastnikov in 26 najemnikov stanovanjskih enot.
Rezultati raziskave kažejo, da etažni lastniki in najemniki, ki so se odzvali na vprašalnik, dobro ocenjujejo delo operativnih upravnikov, ki so zadolženi za posamezno večstanovanjsko stavbo. Prav tako, je večina sodelujočih v anketi zadovoljnih s storitvami pod-izvajalskih podjetij, ki opravljajo storitve čiščenja, hišniško-vzdrževalnih del in storitve urejanja okolice stavb in tudi razmerjem med ceno in posamezno opravljeno storitvijo.
Stranke v stiku z zaposlenimi cenijo npr.:
pripravljen pomagati pri vseh zadevah, iskanje dobrega izvajalca adaptacijskih del tudi za stanovanjsko enoto, itd.,
hitra odzivnost ob nastali težavi, korekten odnos, strokovnost,
kar sem rabil, sem uredil preko portala ali telefona. prijaznost, odzivnost,
ker je dosleden, ker se odziva, ko ga potrebujemo ker vse ureja v pisni obliki in po dogovoru z nami obvešča o določenih pomembah dogovorih vse lastnike in najemnike posamezno - tudi skupno preko oglasne deske ker tvorno sodeluje pri pripravi progama za redno vzdrževanje zgradbe ker nas povezuje in dosledno zastopa pri ostalih službah spl,
dobro sodelovanje- pripravljenost na dialog,
kadarkoli sem v kontaktu z njim, vedno dobim odgovore,...
Posebno zadovoljstvo pa se kaže s portalom mojUPRAVNIK, ki ga uporablja že več kot 10.000 strank. Le-tega kar 63% sodelujočih v raziskavi ocenjuje prav dobro ali odlično.
Vsem, ki ste sodelovali v anketi se lepo zahvaljujemo.
SPL d.d.
Vse objave